V utorok 5. decembra 2017 sa uskutočnil 3. ročník Vianočnej univerzity, ktorý priniesol rekordný počet takmer 50 stánkov. Udialo sa tak vďaka novým formátom Tradičnô a Regionfest.

Vianočnú univerzitu na Obchodnej fakulte EU v Bratislave už tretí rok organizujú študenti predmetu Marketing. Vďaka svojim projektom, na ktorých pracujú celý semester na vlastnej koži zažijú, čo znamená robiť skutočný marketing. Marketingový prieskum, plánovanie, tvorba produktu a biznis modelu, správne nastavenie ceny, kampaň a promo okolo neho až po samotný sales, priniesli viacerým prvé obchodnícke praktikum. Ostatným ponúkli široké spektrum vianočných prezentácií, v ktorých si mohli vybrať zaujímavé darčeky, ochutnať vianočné dobroty či sa zapojiť do rôznych hier alebo do tomboly o hodnotné ceny.

Neodmysliteľnou súčasťou Vianočnej univerzity sú aj prezentácie výsledkov programu Talentway - programu na podporu praxe na Ekonomickej univerzite v Bratislave, v ktorých sa okrem informácií o odborných kluboch mohli študenti zapojiť do rôznych súťaží. Predstavili sa kluby, ktoré boli aktívne v zimnom semestri 2017: BankAdemy v spolupráci s Tatrabankou, Retail Academy v spolupráci s Lidl Slovensko, Sales Academy v spolupráci so Zľavadňa, Mediaklub v spolupráci s mediálnou agentúrou Mediacom, Foodie klub v spolupráci s Nestlé Slovensko, Digital klub v spolupráci s Unicorn a.s..

V tomto semestri sa spustil aj projekt iGeneration na podporu finančnej gramotnosti vo Fingra klube v spolupráci s Poštovou bankou, ktorý okrem súťaží a kvízov priniesol špecializovaný workshop pre učiteľov stredných škôl.

Akciu prišli podporiť a svoje projekty predstaviť partneri Obchodnej fakulty EU v Bratislave Slovak Business Agency a projekt Digitálna garáž od Google Slovensko.

Novinkami tento rok boli projekty Tradičnô a Regionfest, ktoré študenti založili v rámci predmetov produktové manažérstvo a Agro-Bio klub. Študenti predstavili regionálne produkty zo Záhoria (víno, orechy, jablčný ocot), Kopaníc (Myjavský pršut), Malodunajska (sušené jablká, ovocné destiláty), Ponitria (chili extrakt), Podpoľania (oblešenie, pagáče, koláčiky), Hontu (sirupy), Bielych Karpát (Trenčianska medovina), zázrivské korbáčiky či spišské párky.

Program Vianočnej univerzity zahájil dekan Obchodnej fakulty EU v Bratislave doc. Ing. Štefan Žák, PhD. rozsvietením Vianočného stromčeka a spevácke vystúpenie študentky Obchodnej fakulty EU v Bratislave Sylvii Polákovej. Celým dňom podujatie sprevádzal moderátor a študent Obchodnej fakulty EU v Bratislave „Brčko“.

 

Fotogaléria