Z dôvodu zefektívnenia procesov a elektronizácie služieb, oznamujeme všetkým ubytovaným v študentských domovoch EU v Bratislave, že od mája 2018 má každý ubytovaný možnosť nahlásiť poruchy prostredníctvom centra podpory EUBA Helpdesk System na webovej stránke https://helpdesk.euba.sk.
Ako nahlásiť poruchu v študentských domovoch EU v Bratislave
- Otvorte stránku https://helpdesk.euba.sk
- Kliknite na „Vytvoriť nový tiket“
- Zo zoznamu Téma nápovedy vyberte „ŠD – Všeobecná porucha“
- Vyplňte všetky potrebné položk: email, celé meno, študentský domov a číslo izby s detailným popisom problému. Ak je potrebné, môžete priložiť fotky.
- Pre dokončenie kliknite na tlačidlo „Vytvoriť požiadavku“.
O vytvorení tiketu budete automaticky informovaný emailom.