Z dôvodu zefektívnenia procesov a elektronizácie služieb, oznamujeme všetkým ubytovaným v študentských domovoch EU v Bratislave, že od mája 2018 má každý ubytovaný možnosť nahlásiť poruchy prostredníctvom centra podpory EUBA Helpdesk System na webovej stránke https://helpdesk.euba.sk.

 

Ako nahlásiť poruchu v študentských domovoch EU v Bratislave

 

  1. Otvorte stránku https://helpdesk.euba.sk

    helpdesk1

  2. Kliknite na „Vytvoriť nový tiket
  3. Zo zoznamu Téma nápovedy vyberte „ŠD – Všeobecná porucha

    helpdesk2

  4. Vyplňte všetky potrebné položk: email, celé meno, študentský domov a číslo izby s detailným popisom problému. Ak je potrebné, môžete priložiť fotky.

    helpdesk3

  5. Pre dokončenie kliknite na tlačidlo „Vytvoriť požiadavku“.
    O vytvorení tiketu budete automaticky informovaný emailom.